Pagina's

zaterdag 4 oktober 2014

Awesome Autumn


4 oktober: dierendag. Dierendag staat in het teken van het verwennen van dieren en het houden van dieren. Alle dieren. Dus ook insecten, spinnen en andere enge/gevaarlijke/gewoon smerige beesten. Als er iets is wat mijn kleine zwarte monster leuk vindt, dan is het wandelen. En niet zomaar wandelen, je zou het beter een soort van zwerven kunnen noemen. Dus dat is wat we vandaag deden, twee uur lang door de bossen zwerven en kijk eens wat ik daar aantrof.. kale bomen, paddenstoelen, dennenappels en zelfs een elfenbankje. Ja, dames en heren, de herfst is begonnen.










Maar wat betekent het nu? Dat de herfst is begonnen? Vandaag was het laatste warme dagje van dit seizoen. :( De korte broekjes moeten de kast weer in, het is gedaan met de luchtige, schattige zomerjurkjes. Geen flipflops meer voor mij of vrolijk gelakte teennagels. Geen blote voeten in het zand of kampvuren en beachvolley. De blaadjes gaan dood en het wordt langzaam kouder en donkerder. Erg deprimerend allemaal. Toch is de herfst een van mijn lievelingsseizoen. Waarom? Vanwege de gebreide truien en kleurrijke vrolijke en vooral comfortabele en warme maillots. Dit in combinatie met een paar afgetrapte vintage laarzen en een mooie sjaal en voila, stylische outfit gegarandeerd. En dan hebben we nog de warme kopjes thee, het lekker met een dekentje op de bank kruipen als het 's avonds vroeg donker is en natuurlijk sinterklaas! En mijn verjaardag. Ja, bij nader inzien denk ik dat de herfst mijn favoriete seizoen is. De Herfst is officieel begonnen en ik wens jullie hierbij een absolutely awesome autumn! 

xoxo

2 opmerkingen:

  1. Yeah! Herfst vindt ik ook een leuk seizoen; naast lente. De kleuren, de heerlijke natuur, de warmte tijdens de feestdagen. I love it! En natuurlijk ook mijn verjaardag. Go for a FUN AND FANTASTIC FALL!
    Groetjes WOMO

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kleuren zijn prachtig ja! Wat leuk, wanneer ben je jarig?

      Verwijderen