Pagina's

dinsdag 30 december 2014

Winterwandeling


Sleigh bells ring, are you listening
In the lane, snow is glistening
A beautiful sight, we're happy tonight
Walking in a winter wonderland


Banaroo - winterwonderland




Sneeuwballen en mannen, ijspegels en sterren. Een waar winter wonderland. De wereld is zo magisch als er sneeuw ligt. Het voelt net alsof ik Narnia ben binnen gestapt. Alsof elk moment Elsa uit Frozen uit het niets kan verschijnen en let it go kan gaan zingen. Als ik terug denk aan de winters uit mijn kinderjaren herinner ik me sneeuwbalgevechten, slee ritjes, schaatsen (en héél véél vallen). En natuurlijk de sneeuwpop. Ah, die goede oude sneeuwpop. Met wortel als neus, steentjes als ogen, mond en knopen en ja, ook nog een sjaal. Want anders krijgt hij het koud. Met rode wangetjes, helemaal dik ingepakt met hemd, t-shirt, trui, vest, jas, sjaal, wanten en een muts kwam ik dan helemaal opgewonden binnen gerend nadat ik twintig minuten lang naar de sneeuwpop gestaard had. 'Mama! Mama! Hij bewoog! Ja, mama. Ik zweer het! Hij bewoog! Echt waar!' 

Ik draag: 
Jas: Mango
Trui: H&M
Sjaal: H&M
Broek: H&M
Schoenen: Manfield 
Lippenstift: Maybelline 24H superstay 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten