Pagina's

dinsdag 2 december 2014

November Favorieten

November is voorbij en december is begonnen. Voordat we beginnen aan de kerst voorbereidingen, wintertruien shoppen en pepernoten eten, wil ik toch nog even stil staan met wat november ons allemaal heeft gebracht. Naast een hoop stress, bracht deze maand me ook mijn zeventiende verjaardag, ontzettend mooie zonsondergangen, nieuwe vriendschappen en ook een paar nieuwe lievelingsproducten. Mijn november favorieten, van nagellak tot doucheschuim, hier voor jullie op een rijtje. Enjoy!


Ik heb altijd al een zwak gehad voor de deo's van Dove. Bij mij werken ze geweldig. Geen zweetplekken, gekke luchtjes of andere genante dingen. Een gigantische pro van dit product is dat het niet brand of prikt na het scheren. Nadeel is dat je eerst goed moet schudden voor je spuit en altijd even moet wachten voordat je je kleren aantrekt. Zeker als je van plan bent zwart te dragen, want deo van dove kan nog wel eens witte vlekken en strepen achter laten. Deze deo is een van mijn favorieten omdat de geur zo heerlijk is. Heel vrouwelijk maar toch ook subtiel. Fris en luchtig, precies zoals ik hem lekker vind. (Dove, Beauty Finish)



Mijn parfum. Ik wilde hem al zo ontzettend lang en dit jaar tijdens mijn verjaardag was het dan zover. Ik mag mezelf trotse eigenaar noemen van de enige echte Coco Chanel mademoiselle parfum. Het enige wat ik hier over kan zeggen is dat hij goddelijk, maar dan ook echt goddelijk ruikt. En dat de reclames leuk zijn. Hij is wel prijzig, dus schrik niet. Maar zeker de moeite waard. (Coco Chanel, Mademoiselle, eau de parfum)


Lange leven de herfst en zijn kleuren. Donkere warme kleuren, prachtig voor kleding en elegant voor op je nagels. Deze twee kleuren waren deze maand mijn favoriet. Heel donkergroen en donker paarsrood. Het doet mijn vingers langer en slanker lijken en beide lakjes blijven lang zitten. Het duurt echter wel even voordat het droog is, dus geduld heb je wel nodig. (Pupa Lasting Color - 633 en NYC expert last nail polish -  Money Never Sleeps)

Op mijn verjaardag kwam er een pakketje binnen en hierin zat, tromgeroffel, de eos lipbalm. Het was liefde op het eerste gezicht. Ziet hij er niet schattig uit? Dit is de smaak strawberry sorbet en hij is heerlijk. Ik zou hem bijna opeten, zo lekker ruikt en smaakt hij. Vanaf het moment dat je het op je lippen smeert, voel je je lippen zachter worden en zeker in deze tijd van het jaar is dat totaal geen overbodige luxe. Ook brengt hij makkelijk aan, hij smeert lekker uit en oh, hij ruikt en smaakt zo, zo lekker. Definitely try this one, guys. (Eos Lipbalm, Strawberry Sorbet)

Ik gebruik nu al enige tijd deze BB cream van Garnier. Ik moet eigenlijk toegeven dat ik nog nooit een ander geprobeerd heb, dus als jullie tips hebben: ik hoor het graag. Deze BB cream smeert niet heel lekker, maar zorgt wel voor een goede dekking. Ook reageert mijn huid er niet heftig op en raken je porïen minder snel verstopt omdat het een hele luchtige formule is. Ik gebruik meestal deze crème als foundation, maar als basis werkt hij ook prima. (Garnier BB Cream)






Deze scrub van het ICI Paris thuismerk is fantastisch. Het is een lichte scrub voor onder de douche. Hij ruikt lekker, hij ziet er mooi uit en hij zorgt voor een babyhuidje. Het is wel een zomersgeurtje. Ja ik geef toe, ik probeer me wanhopig nog vast te klampen aan dat kleine restje zomergevoel. Ik heb helaas mijn zomerkleren op moeten bergen en mijn winterspullen in mijn kast moeten leggen, maar als ik onder de douche sta heb ik toch nog even mijn zomerse momentje. Deze scrub is honderd procent een aanrader. (Only You, Body scrub -Pomegrenate passion)

En jullie? Wat waren jullie favorieten van november? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten